Zespół Arbena

Jesteśmy jedną drużyną, a naszym celem jest Twoje zadowolenie!

Zarząd

Ojciec i syn. Założyciele Firmy i współpracownicy. To oni podejmują kluczowe decyzje, dbają o rozwój Firmy i jej konkurencyjność oraz emanują twórczą energią na zespół Arbena. Zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy, kierują się chrześcijańskim systemem wartości. Uczciwość, słowność oraz odpowiedzialność to cechy, które w naturalny sposób wypływają z tego, kim są. Tych cech oczekują również od wszystkich swoich pracowników.

Z wykształcenia ekonomista, pracował jako Główny Księgowy, a następnie Dyrektor Finansowy w firmach sektora prywatnego na Górnym Śląsku. Był członkiem Zarządu oraz Rad Nadzorczych w prywatnych przedsiębiorstwach związanych z branżą górniczą i transportową. W 2012 roku założył firmę Arbena. Wiele wymaga od siebie i od innych, czego efektem jest prężnie rozwijająca się Firma. Mąż i ojciec czwórki dorosłych dzieci. Lubi górskie spacery i podróże. Jego pasją jest myślistwo.

Arkadiusz Benisz
Wiceprezes Zarządu

Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble, przez wiele lat związany z Francją. Karierę budował jako menedżer w bankowości detalicznej BNP Paribas, następnie jako dyrektor sprzedaży na rynki Europy Środkowej i Skandynawii w Richel Group. Od 2012 roku współtworzy i rozwija firmę ARBENA, która jest autoryzowanym dystrybutorem tuneli namiotowych francuskiej Grupy Richel. Potwierdzone w praktyce zdolności przywódcze oraz umiejętność kierowania zespołami w otoczeniu krajowym i międzynarodowym. Po pracy wraca do kochającej żony i gromadki dzieci.

Bartłomiej Benisz
Prezes Zarządu

Wsparcie sprzedaży

To oni sprawiają, że wszystko działa bez zarzutu. Kontakt z Klientem, zamówienia, transporty, księgowość, marketing… Dzięki pracownikom wsparcia sprzedaży – doardcy handlowi mogą zająć się tym, co najbardziej ich cieszy: sprzedażą. Tak działa Zespół Arbena!

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, z wyróżnieniem ukończyła specjalizację tłumaczeniową. Dba o prawidłowe funkcjonowanie działu wsparcia sprzedaży oraz relacje z francuskimi dostawcami. Dumna z tego, że przyczynia się do rozwoju rodzinnej Firmy. Z powołania: szczęśliwa żona i mama. Z zamiłowania: amatorka gry na pianinie.

Aleksandra Tabor
Dyrektor działu wsparcia sprzedaży

Pierwsze „szlify księgowe” zdobyła na początku lat 90. w Supermarkecie „U Belga”, pracując w katowickim biurze firmy oraz w siedzibie firmy-matki w Antwerpii. Później rozwijała swoją karierę prowadząc samodzielnie księgowość w kilku podmiotach gospodarczych o różnych formach prawnych. Po pracy czas dzieli między rodzinę oraz różne pasje, w których prym wiodą czytanie i taniec.

Bożena Krzywoń
Księgowość

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Rybniku kierunek Finanse i Rachunkowość, z firmą jest od początku istnienia można powiedzieć, że zna ją od podszewki. Od 2017 r. właścicielka Biura Rachunkowego. Praca z dokumentacją to dla niej codzienność, jednak dzielnie stawia jej czoła. Po pracy szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Wyznaje zasadę, że sport to zdrowie. Weekendy lubi spędzać na świeżym powietrzu, razem z rodziną wędruje po górach

Agnieszka Czubak
Księgowość

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Rybniku na kierunku Finanse i Rachunkowość. Jej mocną stroną jest umiejętność słuchania ludzi i współpraca w zespole. Prywatnie szczęśliwa mama i żona. Wolny czas lubi spędzać aktywnie, co stanowi rekompensatę za jej zamiłowanie do włoskiej kuchni. Przyjaciele mówią, że piecze najlepszy sernik.

Ewelina Deruś
Kontakt z Klientem

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Ekonomia. W poprzedniej pracy związana z kadrami i księgowością. Zaangażowana w wykonywane obowiązki, niezawodna i rzetelna. Aktywna i pełna optymizmu. Po pracy stara się możliwie najlepiej łączyć role szczęśliwej mamy i żony oraz ambitnej biegaczki. W swoim sportowym dorobku ma kilka maratonów i już planuje kolejne.

Magdalena Kafka
Wsparcie sprzedaży pozarolniczej

Absolwentka szkoły kształcącej w zawodzie technik hotelarstwa. W stałym kontakcie z komórką organizacyjną zajmującą się logistyką. Odpowiada za planowanie wysyłek i pracę na magazynie. Dba o to, aby każdy Klient w możliwie jak najszybszym czasie otrzymał swoje zamówienie. Prywatnie miłośniczka zdrowego jedzenia i szczęśliwa żona.

Nicola Nikiel
Magazyn

Absolwentka Inżynierii Materiałowej na Politechnice Śląskiej oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w zakresie zarządzania produkcją i innowacjami.
Kreowanie nowych rozwiązań nie stanowi dla niej problemu. Praca z dokumentacją oraz planowanie wydarzeń firmowych to jest jej żywioł. Kreatywna i energiczna ma 100 pomysłów na minutę, które stara się wdrażać w życie firmy. Prywatnie uwielbia sztukę i design oraz czas, który dzieli z pociechami.

Monika Stawowczyk-Soworka
Media, eventy, promocja

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Rybniku. Od 2021 prężnie działa w zespole hal przemysłowych. Komunikatywna i skoncentrowana na swojej pracy. Prywatnie świetna pływaczka, szczęśliwa żona i mama. Ulubione miejsce na ziemi to Grecja.

Katarzyna Lindner
Wsparcie sprzedaży pozarolniczej

Z firmą ARBENA związany od 2017 roku, gdzie zajmuje się transportem hal w najróżniejsze zakątki naszego kraju i nie tylko. Fascynat porządku i optymalnych rozwiązań zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. Jego hobby to stolarstwo.

Zbigniew Szot
Kierowca, transporty krajowe

Rodzinna firma to nie tylko praca.

To wspólnota osób, które czują się ze sobą dobrze, dzielą wspólne wartości i razem dążą do wspólnego celu: rozwoju Firmy.

Każdy pracownik wnosi do naszego zespołu coś cennego: wcześniejsze doświadczenie w handlu, chęć kontaktu z innymi, dobry humor, zamiłowanie do fotografii… Poszczególni doradcy handlowi mają przyporządkowane rejony Polski, w obrębie których pracują, dlatego nie ma między nimi rywalizacji: jest za to zdrowa, przyjacielska pomoc i współpraca. Jesteśmy uczciwi i chcemy, by tak nas postrzegano. Cenimy sobie każdą opinię naszych Klientów, również konstruktywną krytykę, jeśli na taką zasługujemy.

Bartłomiej Benisz

Prezes Zarządu

Doradcy handlowi

To ich znają Państwo najlepiej. Rozmawiają, przyjeżdżają na spotkanie, pokazują nasze realizacje w okolicy. Wyczerpująco odpowiadają na wszystkie pytania. Troszczą się, by każda inwestycja została zakończona we wskazanym terminie. Oto oni!

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiów uzupełniających na Uniwersytecie Śląskim i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej związana z branżą logistyczną i spożywczą, gdzie odpowiedzialna była za administrację i finanse, pełniąc między innymi rolę Dyrektora Finansowego. Od 2014 roku związana z firmą Arbena. Prywatnie żona i mama trójki dorosłych dzieci.

Elżbieta Staszek
Regionalny dyrektor sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Przez długi czas rozwijał swoją karierę w obszarze kontrolingu i finansów przedsiębiorstw. W firmie ARBENA odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w szeroko rozumianym sektorze przemysłowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec. Czas wolny najchętniej spędza na rodzinnych wyprawach w góry.

Paweł Jarosz
Dyrektor ds. Klientów Strategicznych

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy. Od 19 lat jego praca zawodowa związana jest z handlem: pracował jako przedstawiciel handlowy, następnie menedżer sprzedaży. Od 2015 roku w szeregach Firmy Arbena, w której jest odpowiedziany za zarządzanie działem sprzedaży hal rolniczych. To prawdziwy mentor dla swoich pracowników. Odpowiedzialny za stabilny rozwój i prawidłowe funkcjonowanie podległej komórki organizacyjnej. Prywatnie szczęśliwy mąż i dumny tato. Jego pasją jest offroad.

Marcin Sękowski
Regionalny dyrektor sprzedaży

Mąż i ojciec dwóch synów. Kochający rodzinę, pracowity, pogodny. Rodzina i praca są dla niego najważniejsze: nadają one sens w jego życiu. Lubi pracę w terenie i bezpośredni kontakt z Klientem. W wolnej chwili oddaje się pasjom, którymi są kolarstwo górskie, motoryzacja, a w szczególności tematyka car audio.

Zbigniew Zajkowski
Regionalny dyrektor sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od początku kariery zawodowej związany z branżą wyposażenia obiektów inwentarskich. W Firmie Arbena odpowiedzialny jest za sprzedaż produktów wpierających pracę hodowcy.
Szczęśliwy mąż i świeżo upieczony tato. W czasie wolnym trenuje kolarstwo szosowe.

Tadeusz Napierała
Dyrektor sprzedaży

Obsługa klienta z 19-letnim stażem. Wieloletnie doświadczenie zdobywał przebywając za granicą w Wielkiej Brytanii. Mówi biegle po angielsku. Szczęśliwy mąż i tata dwóch synów. Cierpliwy, pracowity z poczuciem humoru. Interesuje się sportem, książką, historią. Uwielbia spędzać czas na powietrzu z bliskimi i rodziną.

Mariusz Dąbrowski
Doradca Klienta Strategicznego

Odpowiedzialny sprzedaż hal przemysłowych w Firmie Arbena. W kręgu jego zainteresowań znajduje się szeroko pojęta matematyka, zwłaszcza jej praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy. Do jego ulubionych zajęć należy rozwiązywanie problemów technicznych i proponowanie usprawnień Klientom. Szczęśliwy mąż i ojciec. W wolnych chwilach oddaje się muzyce i szybkiej jeździe motocyklem marki Kawasaki.

Marcin Bielawny
Doradca Klienta Strategicznego

Odpowiedzialny za sprzedaż hal przemysłowych w ramach prowadzonych projektów. Ambitny, angażujący się w stawiane przed nim zadania. Po pracy miłośnik gór i tenisa. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.

Krzysztof Jurewicz
Doradca Klienta Strategicznego

Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Doświadczenie w sprzedaży zdobywał między innymi w firmie Plastics Group na stanowisku Specjalista do spraw technicznych i sprzedaży. Fan sportu, miłośnik piłki nożnej. Prywatnie partner i ojciec trzyletniej córki. Adoptował psa i kota ze schroniska.

Damian Nowak
Regionalny Doradca Klienta

Od zawsze interesowała go sprzedaż B2B. Swoją przygodę z handlem rozpoczął w 2021 roku. Prywatnie uwielbia biegi. Ma na swoim sportowym koncie udział w wielu maratonach. Lubi muzykę klubową i interesuje się kolarstwem.

Damian Korbal
Regionalny Doradca Klienta

Ze sprzedażą i obsługą klienta związany od 2012 r. W Firmie Arbena wykorzystuje zdobyte doświadczenie w sprzedaży hal rolniczych i nawiązywaniu relacji z Klientem. Tworząc ofertę proponuje rozwiązania, które w szybkim czasie przyniosą oczekiwane efekty. Po pracy pasjonat strzelectwa i sympatyk nowinek technologicznych. Prywatnie szczęśliwy maż i tato.

Przemysław Nowak
Regionalny Doradca Klienta

Swoją przygodę z handlem rozpoczął od sprzedaży artykułów chemicznych i piśmienniczych. Nie boi się wyzwań i kreowania nowych rozwiązań. Szczęśliwy mąż i pasjonat piłki nożnej. Kocha zwierzęta, niedawno zaadoptował psa ze schroniska o imieniu Lili.

Robert Sobieraj
Regionalny Doradca Klienta

Wsparcie techniczne

Zespół Arbena tworzą również doradcy techniczni. To oni czuwają nad tym, aby proces realizacji usługi przebiegł pomyślnie. Doradzą w kwestiach przygotowania terenu i zaproponują optymalne rozwiązania. Wiedza, doświadczenie i rzetelność stanowią dla nich główne priorytety w działaniu.

Absolwent Technikum o kierunku rolniczym. W firmie Arbena zatrudniony od 2017 roku na stanowisku montażysty. Do momentu związania się z Firmą, wieloletni pracownik firmy budowlanej. Prywatnie szczęśliwy małżonek i dumny ojciec dwójki dzieci.

Dariusz Pyskło
Dyrektor techniczny ds. montażu

Absolwent Politechniki Śląskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska i energetyki. W Firmie Arbena zajmuje się wdrażaniem usprawnień technicznych oraz koordynowaniem prac działu technicznego. Wyznacza pracownikom zadania, kontroluje poprawność ich wykonania oraz dba o przestrzeganie obowiązujących standardów. Pasjonat szybkiej jazdy na rolkach i dobrych thrillerów.

Paweł Leorman
Dyrektor Działu Technicznego

Specjalizuje się w koordynacji prac montażowych na terenie całego kraju. Fan pracy nad najtrudniejszymi projektami oraz technicznej optymalizacji działań. Analitycznie pochodzi do problemu i z pomocą dostępnych narzędzi stara się zaproponować najlepsze rozwiązanie. W wolnych gra na perkusji. Interesuje się motoryzacją i bierze udział w rajdach samochodowych.

Paweł Noras
Koordynator ds. montaży

2

wspaniałych szefów

8

brygad montażowych

12

pracowników wsparcia sprzedaży

16

doradców handlowych
Planujesz nową inwestycję?
Opowiedz nam o swoich planach!
Skontaktuj się z nami!