Nasz zespół

Jesteśmy jedną drużyną, a naszym celem jest Twoje zadowolenie!
Zarząd

Ojciec i syn. Założyciele Firmy i współpracownicy. To oni podejmują kluczowe decyzje, dbają o rozwój Firmy i jej konkurencyjność oraz emanują twórczą energią na pracowników. Zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy, kierują się chrześcijańskim systemem wartości. Uczciwość, słowność oraz odpowiedzialność to cechy, które w naturalny sposób wypływają z tego, kim są. Tych cech oczekują również od wszystkich swoich pracowników.

Z wykształcenia ekonomista, pracował jako Główny Księgowy, a następnie Dyrektor Finansowy w firmach sektora prywatnego na Górnym Śląsku. Był członkiem Zarządu oraz Rad Nadzorczych w prywatnych przedsiębiorstwach związanych z branżą górniczą i transportową. W 2012 roku założył firmę Arbena. Wiele wymaga od siebie i od innych, czego efektem jest prężnie rozwijająca się Firma. Mąż i ojciec czwórki dorosłych dzieci. Lubi górskie spacery i podróże. Jego pasją jest myślistwo.

Arkadiusz Benisz
Wiceprezes Zarządu

Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble, przez wiele lat związany z Francją, karierę budował najpierw jako menedżer w bankowości detalicznej BNP Paribas, a następnie jako dyrektor sprzedaży na rynki Europy Środkowej i Skandynawii w Richel Group. Od 2012 roku współtworzy firmę Arbena, jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie strategii biznesowej Firmy. Doskonale rozwiązuje konflikty i zjednuje sobie sympatię u ludzi. Po pracy wraca do kochającej żony i gromadki dzieci.

Bartłomiej Benisz
Prezes Zarządu
Pracownicy biurowi

To oni sprawiają, że wszystko działa bez zarzutu. Kontakt z Klientem, zamówienia, transporty, księgowość, marketing… Dzięki pracownikom biurowym Handlowcy mogą zająć się tym, co najbardziej ich cieszy: sprzedażą.

Absolwentka Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach oraz Politechniki Opolskiej – Wydziały Organizacji, Produkcji i Zarządzania Przedsiębiorstwem. Dotychczas pracowała w działach gospodarki materiałowej, umów, przetargów, marketingu zakładów przemysłu węglowego. Od 2016 r. zajmuje się logistyką w firmie Arbena. Zawsze gotowa swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe przekazać młodszym współpracownikom.

Jolanta Szuścik
Logistyka

Pierwsze „szlify księgowe” zdobyła na początku lat 90. w Supermarkecie „U Belga”, pracując w katowickim biurze firmy oraz w siedzibie firmy-matki w Antwerpii. Później rozwijała swoją karierę prowadząc samodzielnie księgowość w kilku podmiotach gospodarczych o różnych formach prawnych. Po pracy czas dzieli między rodzinę oraz różne pasje, w których prym wiodą czytanie i taniec.

Bożena Krzywoń
Księgowość

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Rybniku kierunek Finanse i Rachunkowość, z firmą jest od początku istnienia można powiedzieć że zna ją od podszewki. Od 2017 r. właścicielka Biura Rachunkowego. Papierkowa robota to dla niej codzienność, jednak dzielnie stawia jej czoła. Po pracy szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Wyznaje zasadę, że sport to zdrowie. Weekendy lubi spędzać na świeżym powietrzu, razem z rodziną wędruje po górach.

Agnieszka Czubak
Księgowość

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Rybniku na kierunku Finanse i Rachunkowość. Jej mocną stroną jest umiejętność słuchania ludzi i współpraca w zespole. Prywatnie szczęśliwa mama i żona. Wolny czas lubi spędzać aktywnie, co stanowi rekompensatę za jej zamiłowanie do włoskiej kuchni. Przyjaciele mówią, że piecze najlepszy sernik.

Ewelina Deruś
Kontakt z Klientem

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, z wyróżnieniem ukończyła specjalizację tłumaczeniową. Dba o wizerunek Firmy oraz relacje z francuskimi dostawcami. Dumna z tego, że przyczynia się do rozwoju rodzinnej Firmy. Z powołania: szczęśliwa żona i mama. Z zamiłowania: amatorka gry na pianinie.

Aleksandra Tabor
Marketing i Tłumaczenia

Absolwentka szkoły kształcącej w zawodzie technik hotelarstwa. Młoda dziewczyna ciekawa świata, ale lubiąca też ciszę i spokój, lubi podejmować wyzwania i odkrywać w sobie nowe zainteresowania.

Nicola Lesik
Magazyn
Rodzinna firma to nie tylko praca.

To wspólnota osób, które czują się ze sobą dobrze, dzielą wspólne wartości i razem dążą do wspólnego celu: rozwoju Firmy.

Każdy pracownik wnosi do naszego zespołu coś cennego: wcześniejsze doświadczenie w handlu, chęć kontaktu z innymi, dobry humor, zamiłowanie do fotografii… Poszczególni doradcy handlowi mają przyporządkowane rejony Polski, w obrębie których pracują, dlatego nie ma między nimi rywalizacji: jest za to zdrowa, przyjacielska pomoc i współpraca. Jesteśmy uczciwi i chcemy, by tak nas postrzegano. Cenimy sobie każdą opinię naszych Klientów, również konstruktywną krytykę, jeśli na taką zasługujemy.

Bartłomiej Benisz

Prezes Zarządu

Doradcy handlowi

To ich znają Państwo najlepiej. Rozmawiają, przyjeżdżają na spotkanie, pokazują nasze realizacje w okolicy. Wyczerpująco odpowiadają na wszystkie pytania. Troszczą się, by każda inwestycja została zakończona we wskazanym terminie. Oto oni!

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy. Od 15 lat jego praca zawodowa związana jest z handlem: pracował jako przedstawiciel handlowy, następnie menedżer sprzedaży. Od 2015 roku w szeregach Firmy Arbena, w której jest odpowiedzialny za sprzedaż i szkolenie handlowców w zachodniej części Polski. Prywatnie szczęśliwy mąż i dumny tato. Jego pasją jest offroad.

Marcin Sękowski
Regionalny dyrektor sprzedaży

Mąż i ojciec niebawem dwóch synów. Kochający rodzinę, pracowity, pogodny. Rodzina i praca są dla niego najważniejsze: nadają one sens jego życiu. Lubi pracę w terenie i bezpośredni kontakt z Klientem. W wolnej chwili oddaje się pasjom, którymi są kolarstwo górskie, motoryzacja, a w szczególności tematyka car audio.

Zbigniew Zajkowski
Doradca handlowy

Obsługa klienta z 15-letnim stażem. Wieloletnie doświadczenie zdobywał przebywając za granicą w Wielkiej Brytanii. Mówi biegle po angielsku. Szczęśliwy mąż i tata dwóch synów. Cierpliwy, pracowity, z poczuciem humoru. Interesuje się sportem, książką, historią. Uwielbia spędzać czas na powietrzu z bliskimi i rodziną.

Mariusz Dąbrowski
Doradca handlowy

Z wykształcenia ekonomista-bankowiec. Wieloletni pracownik największych polskich banków, w tym Pekao SA, Millenium SA oraz Santander Leasing. Pracowała jako specjalista do spraw sprzedaży oraz ekspert w Departamencie Bankowości Transakcyjnej i Handlu. Z Firmą Arbena związana jest od 2018 roku. Osoba pogodna, o pozytywnym nastawieniu do ludzi. Prywatnie mama Julki.

Dominika Kamińska
Doradca handlowy

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiów uzupełniających na Uniwersytecie Śląskim i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej związana z branżą logistyczną i spożywczą, gdzie odpowiedzialna była za administrację i finanse, pełniąc między innymi rolę Dyrektora Finansowego. Od 2014 roku związana z firmą Arbena. Prywatnie żona i mama trójki dorosłych dzieci.

Elżbieta Staszek
Regionalny dyrektor sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Doświadczenie w sprzedaży zdobywał między innymi w firmie Plastics Group na stanowisku Specjalista do spraw technicznych i sprzedaży. Fan sportu, miłośnik piłki nożnej. Prywatnie partner i ojciec trzyletniej córki. Adoptował psa i kota ze schroniska.

Damian Nowak
Doradca handlowy

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od początku kariery zawodowej związany z rolnictwem, doświadczenia nabierał w firmach z branży budownictwa rolniczego i wyposażenia budynków inwentarskich. W firmie odpowiedzialny za sprzedaż wygrodzeń. W czasie wolnym trenuje kolarstwo szosowe.

Tadeusz Napierała
Doradca handlowy

6

pracowników biurowych

9

doradców handlowych

4

ekipy montażowe

2

wspaniałych szefów
Planujesz nową inwestycję?
Opowiedz nam o swoich planach!
Skontaktuj się z nami!