Zespół Arbena

Jesteśmy jedną drużyną, a naszym celem jest Twoje zadowolenie!

Zarząd

Ojciec i syn. Założyciele Firmy i współpracownicy. To oni podejmują kluczowe decyzje, dbają o rozwój Firmy i jej konkurencyjność oraz emanują twórczą energią na zespół Arbena. Zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy, kierują się chrześcijańskim systemem wartości. Uczciwość, słowność oraz odpowiedzialność to cechy, które w naturalny sposób wypływają z tego, kim są. Tych cech oczekują również od wszystkich swoich pracowników.

Z wykształcenia ekonomista, pracował jako Główny Księgowy, a następnie Dyrektor Finansowy w firmach sektora prywatnego na Górnym Śląsku. Był członkiem Zarządu oraz Rad Nadzorczych w prywatnych przedsiębiorstwach związanych z branżą górniczą i transportową. W 2012 roku założył firmę Arbena. Wiele wymaga od siebie i od innych, czego efektem jest prężnie rozwijająca się Firma. Mąż i ojciec czwórki dorosłych dzieci. Lubi górskie spacery i podróże. Jego pasją jest myślistwo.

Arkadiusz Benisz
Wiceprezes Zarządu

Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej w Grenoble, przez wiele lat związany z Francją, karierę budował najpierw jako menedżer w bankowości detalicznej BNP Paribas, a następnie jako dyrektor sprzedaży na rynki Europy Środkowej i Skandynawii w Richel Group. Od 2012 roku współtworzy firmę Arbena, jest odpowiedzialny za sprzedaż i planowanie strategii biznesowej Firmy. Doskonale rozwiązuje konflikty i zjednuje sobie sympatię u ludzi. Po pracy wraca do kochającej żony i gromadki dzieci.

Bartłomiej Benisz
Prezes Zarządu

Pracownicy biurowi

To oni sprawiają, że wszystko działa bez zarzutu. Kontakt z Klientem, zamówienia, transporty, księgowość, marketing… Dzięki pracownikom biurowym Handlowcy mogą zająć się tym, co najbardziej ich cieszy: sprzedażą. Tak działa Zespół Arbena!

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, z wyróżnieniem ukończyła specjalizację tłumaczeniową. Dba o prawidłowe funkcjonowanie działu wsparcia sprzedaży oraz relacje z francuskimi dostawcami. Dumna z tego, że przyczynia się do rozwoju rodzinnej Firmy. Z powołania: szczęśliwa żona i mama. Z zamiłowania: amatorka gry na pianinie.

Aleksandra Tabor
Dyrektor działu wsparcia sprzedaży

Pierwsze „szlify księgowe” zdobyła na początku lat 90. w Supermarkecie „U Belga”, pracując w katowickim biurze firmy oraz w siedzibie firmy-matki w Antwerpii. Później rozwijała swoją karierę prowadząc samodzielnie księgowość w kilku podmiotach gospodarczych o różnych formach prawnych. Po pracy czas dzieli między rodzinę oraz różne pasje, w których prym wiodą czytanie i taniec.

Bożena Krzywoń
Księgowość

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Rybniku kierunek Finanse i Rachunkowość, z firmą jest od początku istnienia można powiedzieć że zna ją od podszewki. Od 2017 r. właścicielka Biura Rachunkowego. Papierkowa robota to dla niej codzienność, jednak dzielnie stawia jej czoła. Po pracy szczęśliwa żona i matka dwójki dzieci. Wyznaje zasadę, że sport to zdrowie. Weekendy lubi spędzać na świeżym powietrzu, razem z rodziną wędruje po górach.

Agnieszka Czubak
Księgowość

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Rybniku na kierunku Finanse i Rachunkowość. Jej mocną stroną jest umiejętność słuchania ludzi i współpraca w zespole. Prywatnie szczęśliwa mama i żona. Wolny czas lubi spędzać aktywnie, co stanowi rekompensatę za jej zamiłowanie do włoskiej kuchni. Przyjaciele mówią, że piecze najlepszy sernik.

Ewelina Deruś
Kontakt z Klientem

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Ekonomia. W poprzedniej pracy związana z kadrami i księgowością. Zaangażowana w wykonywane obowiązki, niezawodna i rzetelna. Aktywna i pełna optymizmu. Po pracy stara się możliwie najlepiej łączyć role szczęśliwej mamy i żony oraz ambitnej biegaczki. W swoim sportowym dorobku ma kilka maratonów i już planuje kolejne.

Magdalena Kafka
Sprzedaż pozarolnicza

Absolwentka szkoły kształcącej w zawodzie technik hotelarstwa. Młoda dziewczyna ciekawa świata, ale lubiąca też ciszę i spokój, lubi podejmować wyzwania i odkrywać w sobie nowe zainteresowania.

Nicola Lesik
Magazyn

Absolwentka inżynierii materiałowej na Politechnice Śląskiej w Katowicach oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w zakresie zarządzania produkcją i innowacjami. Praca z dokumentacją oraz kreowanie nowych rozwiązań nie stanowią dla niej problemu. Jest kreatywna i ma 100 pomysłów na minutę. Szczęśliwa żona i mama. Uwielbia sztukę i design.

Monika Stawowczyk-Soworka
Rozwój i promocja

Rodzinna firma to nie tylko praca.

To wspólnota osób, które czują się ze sobą dobrze, dzielą wspólne wartości i razem dążą do wspólnego celu: rozwoju Firmy.

Każdy pracownik wnosi do naszego zespołu coś cennego: wcześniejsze doświadczenie w handlu, chęć kontaktu z innymi, dobry humor, zamiłowanie do fotografii… Poszczególni doradcy handlowi mają przyporządkowane rejony Polski, w obrębie których pracują, dlatego nie ma między nimi rywalizacji: jest za to zdrowa, przyjacielska pomoc i współpraca. Jesteśmy uczciwi i chcemy, by tak nas postrzegano. Cenimy sobie każdą opinię naszych Klientów, również konstruktywną krytykę, jeśli na taką zasługujemy.

Bartłomiej Benisz

Prezes Zarządu

Doradcy handlowi

To ich znają Państwo najlepiej. Rozmawiają, przyjeżdżają na spotkanie, pokazują nasze realizacje w okolicy. Wyczerpująco odpowiadają na wszystkie pytania. Troszczą się, by każda inwestycja została zakończona we wskazanym terminie. Oto oni!

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiów uzupełniających na Uniwersytecie Śląskim i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej związana z branżą logistyczną i spożywczą, gdzie odpowiedzialna była za administrację i finanse, pełniąc między innymi rolę Dyrektora Finansowego. Od 2014 roku związana z firmą Arbena. Prywatnie żona i mama trójki dorosłych dzieci.

Elżbieta Staszek
Regionalny dyrektor sprzedaży

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy. Od 15 lat jego praca zawodowa związana jest z handlem: pracował jako przedstawiciel handlowy, następnie menedżer sprzedaży. Od 2015 roku w szeregach Firmy Arbena, w której jest odpowiedzialny za sprzedaż i szkolenie handlowców w zachodniej części Polski. Prywatnie szczęśliwy mąż i dumny tato. Jego pasją jest offroad.

Marcin Sękowski
Regionalny dyrektor sprzedaży

Mąż i ojciec niebawem dwóch synów. Kochający rodzinę, pracowity, pogodny. Rodzina i praca są dla niego najważniejsze: nadają one sens jego życiu. Lubi pracę w terenie i bezpośredni kontakt z Klientem. W wolnej chwili oddaje się pasjom, którymi są kolarstwo górskie, motoryzacja, a w szczególności tematyka car audio.

Zbigniew Zajkowski
Regionalny dyrektor sprzedaży

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Przez długi czas rozwijał swoją karierę w obszarze kontrolingu i finansów przedsiębiorstw. W firmie ARBENA odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w szeroko rozumianym sektorze przemysłowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec. Czas wolny najchętniej spędza na rodzinnych wyprawach w góry.

Paweł Jarosz
Dyrektor ds. Klientów Strategicznych

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od początku kariery zawodowej związany z rolnictwem, doświadczenia nabierał w firmach z branży budownictwa rolniczego i wyposażenia budynków inwentarskich. W firmie odpowiedzialny za sprzedaż wygrodzeń. W czasie wolnym trenuje kolarstwo szosowe.

Tadeusz Napierała
Dyrektor sprzedaży

Obsługa klienta z 15-letnim stażem. Wieloletnie doświadczenie zdobywał przebywając za granicą w Wielkiej Brytanii. Mówi biegle po angielsku. Szczęśliwy mąż i tata dwóch synów. Cierpliwy, pracowity, z poczuciem humoru. Interesuje się sportem, książką, historią. Uwielbia spędzać czas na powietrzu z bliskimi i rodziną.

Mariusz Dąbrowski
Doradca handlowy

Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Doświadczenie w sprzedaży zdobywał między innymi w firmie Plastics Group na stanowisku Specjalista do spraw technicznych i sprzedaży. Fan sportu, miłośnik piłki nożnej. Prywatnie partner i ojciec trzyletniej córki. Adoptował psa i kota ze schroniska.

Damian Nowak
Doradca handlowy

Doradcy techniczni

Zespół Arbena tworzą również doradcy techniczni. To oni czuwają nad tym, aby proces realizacji usługi przebiegł pomyślnie. Doradzą w kwestiach przygotowania terenu i zaproponują optymalne rozwiązania. Wiedza, doświadczenie i rzetelność stanowią dla nich główne priorytety w działaniu.

Absolwent Technikum o kierunku rolniczym. W firmie Arbena zatrudniony od 2017 roku na stanowisku montażysty. Do momentu związania się z Firmą, wieloletni pracownik firmy budowlanej. Prywatnie szczęśliwy małżonek i dumny ojciec dwójki dzieci.

Dariusz Pyskło
Dyrektor techniczny ds. montażu

Absolwent Technikum Lotniczego ZDZ w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnorodnych branżach, w których dominował kontakt z klientem. Jego mocne strony to komunikatywność, pracowitość oraz poczucie humoru. Urodzony majsterkowicz i szczęśliwy posiadacz dwóch kotów.

Jakub Chybiński
Specjalista ds. serwisu i doradztwa technicznego

9

pracowników biurowych

12

doradców handlowych

4

ekipy montażowe

2

wspaniałych szefów
Planujesz nową inwestycję?
Opowiedz nam o swoich planach!
Skontaktuj się z nami!